CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 11, 2008

Hadiah Daripada Hati....

HADIAH DARIPADA HATI

Hadiah itu….

Lahir dari lubuk hatiku yang paling dalam,

Sedalam Lautan meluas yang tidak terduga,

Kuungkapkannya di hari dewasamu,

Dengan harapan kau kan bahagia…

Bila bertemu hadiah itu…

Hadiah itu….

Kusisipkan bersama rasa kasih dan cintaku..

Yang kupendam saat kali pertama kita bertemu..

Saat kutanam azam kau kan menjadi teman hatiku…

Lama kutunggu…

Akhirnya kau mula mengenaliku..

Semuanya dek kerna…hadiah itu…

Hadiah itu….

Kuserahkannya penuh keikhlasanku..

Kutepis malu dan buntu…

Ku hanya mengharap senyum di bibirmu..

Tatkala kau menyambut… hadiah itu

Hadiah itu….

Kini, kau sudah mengerti…

Tentang erti sebuah jalinan..

Ku ajarkan kau segala yang baru…

Aku bangga,aku suka, aku gembira..

Kerna aku, kau belajar sesuatu…

Dan kerana hadiah itu..kau mengenal erti rindu

Hadiah itu….

Tidak kuendah nilai tersirat…

Hanya kumahu sebuah penghargaan..

Rasa dihargai,rasa dirindui dan rasa dikasihi..

Terima kasih teman…

Kerana Hadiah itu…Kita kini sudah bersama…

Mengharungi hidup tanpa jemu…

Dan aku tidak ingin berpisah dek kerna hadiah itu…

Kuinginkan semuanya indah dek kerna hadiah itu…

Terimalah hadiah daripada hatiku…..

Nukilan oleh,

Penglipurlara Ceritera Hati,

10 Mac 2008 3.43 Pagi Kaherah…

0 comments: