CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 29, 2008

Gaduh....Anda suka?

Kawan-kawan pernah bergaduh tak? Aku kalau nak dihitung, dah banyak kali dah bergaduh. Seperti biasa, lepas bergaduh aku tak cakap la dua tiga hari dengan orang yang aku gaduh tu. Mmmm......sebenarnya tak best sangat kalau kita gaduh kan? buat benda apa pun serba tak kena. Baru baru ni ada jugak sorang kawan ni nak cari gaduh dengan aku. Aku pun tak tahu kenapa, tapi mungkin la ada tindak tanduk aku yang dia tak puas hati. Mula-mula, tengok muka aku pun dia tak hadap. aku duduk depan dia, terus dia bangun. Sebelum aku jumpa dia malam tu, aku macam ada rasa2 yang dia berperangai pelik.Mmmmm.....aku tak nak keruhkan keadaan, terus aku cabut masuk dalam bilik. Tengok2 malam tu dia online. Aku tegur dia, saja nak tengok, ada respon ke tak? Rupa-rupanya ada respon. Aku pun korek, punya korek, akhirnya dia bagi tahu la apa sebabnya.....mmm.....ada la sikit salah aku.hehehe.....tapi yang pelik, ini kali pertama aku gaduh ngan orang, satu hari dah boleh baik.hehehe.....mesti korang ingat aku ni kuat gaduh. Ada la sikit-sikit.

Oklah, cerita sikit pasal hidup, Hari ni aku dah masuk juzuk 6 baca Al-Quran dengan syiekh. Walaupun berpinar-pinar mata aku baca Al-Quran tapi aku dapat rasakan satu kepuasan sebab dapat bertalaqi dengan guru. mmm......satu lagi Jadual imtihan belum keluar...tension giler....yang baru keluar takhalluf dan Syafawi. Tanggal 10 dan 14 Mei 2008. Oklah doakan aku ya....I LOVE U ALL....Adios Amigos....

0 comments: