CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 21, 2008

Nukilan buat ibu....

Terima Kasih Ibu…

Kau tak menduga..

Diriku yang bakal kau tatang..

Kuberatkan dirimu yang suci…

Menumpang disegenap rahimmu..

Sehingga kurasa tenang dan dilindungi…

Setelah tiba waktunya…

Kau tersenyum melihatku…

Putih,Gebu,suci tanpa dosa…

Kau belaiku, kau Pelukku, kau kucup ubunku…

Namun, tika itu aku masih belum mengerti…

Itu semua sebelum ku mengenal dunia…

Kini aku lupa semua jasamu…

Aku ingkari nasihatmu…

Aku tinggi suara padamu…

Ya Allah, menggunung tinggi dosaku pada ibu…

Di kesempatan yang masih berbaki…

Ku pohon padamu ibu…

Ampunilah segala dosaku…

Sesungguhnya dirimu tiada ganti…

Sesungguhnya dirimu terlalu bernilai…

Buat akhirnya ibu…

Terima kasih di atas setiap titisan susumu…

Terima kasih di atas suapanmu dulu…

Terima kasih di atas segala nasihatmu…

Terima kasih di atas doamu ibuku…

Ketahuilah, sesungguhnya aku amat menyayangimu….

0 comments: