CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 6, 2007

Bagaikan Burung terbang bebas


Assalamualaikum

Apa khabar kawan-kawan? aku sihat walafiat.Hari ni adalah hari yang banyak benda yang aku lakukan.Firstly awal-awal pagi aku dah bangun dan bersiap ke kuliah. aku ke kuliah hari ni naik van yang disediakan unit pendidikan KPP. Penyediaan van ni sedikit sebanyak memberi rangsangan untuk sahabat-sahabat di Rumah Perlis untuk rajin ke kuliah.mmmm....terima kasih banyak2 kepada ustaz Rosman sebab banyak tolong kami dan gerak kami pagi-pagi ya!!!.

Di kuliah aku masuk kelas yang pertama madah Qiraat dan Lahjaat. Korang tau ke apa tu? mmmm....aku nak cerita kat sini pun rasa macam akan ambil masa yang panjang. Nanti-nanti lah aku cerita ya.

Balik dari kuliah aku terus bergelumang dengan kertas-kertas bahas yang aku kena tulis. Lenguh jari-jemari aku menulis. nak menaip ni pun rasa malas dah. Untuk pengetahuan semua, aku baru selesai menulis bahas tepat jam 12.00 tengah malm. fuhhhhh....penat betul. harap2 dapat bagi markah tambahan untuk madah nusus yang killer tu.mmmmm.....dah lepas satu tugasan. Ada satu lagi bahas nak kena buat. Tentang uslub balaghah yang ada dalam al quran. bahas tu aku akan cuba mula esok. Sekarang ni dah mengantuk ni. nanti lah aku posting lagi ya!

Kata hikmah hari ini: " Takutlah kamu daripada melakukan maksiat pada makhluk Allah SWT kerana sesungguhnya yang menyaksikan perbuatan tersebut adalah hakimnya " Saiduna Ali KWH..

1 comments:

Mohd Al Pahmi said...

citer bab bahas ni..sikit sebanyk penah gak buat kat sekolah dulu :) Tak pa.. Insyallah dpt markah tambahan sbb tulisan elok :) KHAT DIA ELOK :)