CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 5, 2007

Madah Nusus yang Killer

Assalamualaikum..

Sebelum memulakan bicara, kulayarkan sekalung ucapan takziah buat sahabatku Ustaz Rasul yang ibunya baru pulang ke Rahmatullah 2 November yang lalu.Al-Fatihah.

mmmmm......hari ni berlalu dengan tenang dan lancar.Pagi ni aku kantoi lagi, sebab tak pergi kuliah.mmm...esok insyaAllah aku pergi.Ya Allah berilah aku seribu kekuatan....Hari ni aisam ajak aku pergi HSBC ambik duit.mmmmmmm......kayalah dia sekarang ni.Bolehla belanja makan lagi.

Hari ni jugak aku banyak membuka buku. ( dah insaf sikit )...Malam pulak, bincang dengan Abdul Hadi isi-isi untuk buat bahas madah nusus.Untuk pengetahuan semua, madah nusus ni adalah madah yang killer bagi aku....tahun satu punya, 2 kali bawak. tahun dua punya pun kena bawak lagi tahun ni.hehehehe.....padan muka kau, siapa suruh malas????..Tapi memang susah gila....Perlu kepada khayalan dan menjiwai apa yang nak dimaksudkan oleh si penyair...mmmmm...Tapi aku bulatkan tekad sebulat badanku hehehe...untuk cuba bagi lulus yang tahun 3 ni punya. Thanks a lot kepada Hadie sebab bantu aku buat bahas ni.

Malam ni adik dari Tanta balik Kaherah..terkejut jugak nampak dia tadi. malu pun ada jugak, sebab selalu kacau dia melalui telefon dan Friendster. Sihat bro? mish ya Brabishhhh

oklah. setakat tu ja kot untuk hari ni.Esok aku posting lagi insyaAllah, dan maaf sebab lewat posting....

Kata hikmah hari ini: Seseorang hamba itu begitu jauh dari Allah SWT apabila ia mementingkan perut dan tuntutan nafsunya

1 comments:

Mohd Al Pahmi said...

ye la..mmg pun depa study sama2 :) best gak tengok suasana mcm tu. Rasa tercabar...ingat masa dulu2 waktu amik kos bahasa arab...tp tak lulus. Tak pe la..itu yg dikatakan kejayaan tertunggak..mungkin kejayaan itu tak sampai lg pada kita..harap2 tahun ni dpt buat kejutan plak. Jom study smart.