CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 13, 2007

Syukur dia atas nikmat

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Apa khabar semua? aku sihat Alhamdulillah. aku harap korang pun sentiasa sihat bersama orang yang tersayang...hehehe...

Hari ni, awal-awal pagi aku ,aisam dan ammu Ramadhan ke Pejabat air di Hayyu sadis.Alhamdulillah dah selesai semua urusan, dan yang paling menggembirakan aku, semua bil-bil yang lama telah dihapuskan dan kami perlu membayar untuk bil yang sampai bulan lepas dan yang akan datang ke depan. Alhamdulillah atas kelapangan yang diberikan.

Lepas pergi Pejabat air, aku terus menuju ARMA minta surat pengecualian buat medical check up sebab aku tak keluar Mesir tahun ni. Alhamdulillah jugak, kerja di ARMA berjalan lancar walaupun pelajar-pelajar yang datang buat urusan terlalu ramai.Seingat aku tak sampai 15 minit aku dah dapat surat tu siap dengan tandatangan Encik Amri.Terima kasih ya Encik Amri.

Kemudian aku terus ke kuliah dengan harapan dapat bayar yuran dan terus buat kad pelajar.Alhaamdulillah sekali lagi Allah beri kemudahan kat aku.Tak sampai setengah jam, urusan semuanya selesai.Terima kasih ya Ammu!!!

Lepas tu aku terus balik rumah.sebelah malam ada bacaan yaasiin dan kenduri kesyukuran. Syed Fathyn yang buat kenduri sebab dia dah nak balik Malaysia dalam masa terdekat ni.Tahniah Fathyn, doakan aku kat sini ya..

Oklah, tulah cerita pasal hari ni, yang aku rasakan Kasih-sayang Allah tiada berbelah bahagi.Aku bersyukur padamu Ya Allah.

Oklah sampai sini dulu ya sebab dah mengantuk nanti kalau ada masa aku posting lagi ya....

Kata Hikmah Hari Ini: " 4 perkara yang boleh mengundang syurga iaitu : 1 Merahsiakan musibah 2 Merahsiakan sedekah 3 Berbuat baik kepada kedua ibu bapa 4 Memperbanyakkan "LAILAHAILLALLAH". Saidina Ali KWH

1 comments:

Mohd Al Pahmi said...

alhamdulillah...atas nikmat yang diberi...segala urusan kita ok..